Rebranding

Na przestrzeni ponad 30 lat swojej działalności, firma przeszła niejedną rewolucję: branżową, technologiczną, pokoleniową. Każdy dzień to zmiana, każdy rok to skok, a każde dziesięciolecie – praktycznie rzecz biorąc nowa era. Dziś jest nowoczesnym, stabilnym przedsiębiorstwem, aspirującym do pozycji w gronie liderów branży. By nadążyć za tym ciągłym postępem, by powiedzieć o nim światu, niezbędna okazała się zmiana wizerunkowa.

Nasz nadrzędny cel był jasny – pokazać progres Lameli, zachowując jej tradycję. Chcieliśmy uwydatnić faktyczne wartości firmy – ukazać ją jako firmę nowoczesną, nowatorską, ambitną oraz przykładającą wielką wagę do jakości i dizajnu swoich produktów. Z drugiej strony nie zamierzaliśmy rezygnować z jej korzeni, które symbolizuje sylweta motyla, oraz niezmienna od początku kolorystyka.

Postawiliśmy na rozwiązania minimalistyczne i ponadczasowe. Nasz nowy motyl to znak-symbol. Jest czysty i ponadczasowy, a co najważniejsze, gotowy by wzlecieć ku górze, ku przyszłości, ku postępowi.

Typografia odzwierciedla ducha Lameli – litery są minimalistyczne i uniwersalne, lecz zarazem przyjazne i charakterystyczne. Mają w sobie jakość, nowoczesność, dobry dizajn – cechy, które Lamelę opisują od dawna i które chcieliśmy wydobyć.

Nowy znak to jeden z elementów szerzej przemyślanego i zaprojektowanego systemu identyfikacji wizualnej Lameli. Nasz zespół projektantów stworzył nowoczesny, kompleksowy i uniwersalny język graficzny, oparty o głęboką analizę potrzeb firmy. Z tak przygotowanym zestawem narzędzi, Lamela będzie mogła mówić do swoich klientów w sposób charakterystyczny, konsekwentny i zapamiętywalny, a co najważniejsze – celny.

Nie boimy się zmian. Są one naszą codziennością, ponieważ na tym polega ciągły postęp. Każdego dnia ulepszamy Lamelę w detalach. Zmiana logo nie może niestety być takim ciągłym procesem. Musi być rewolucją. I na tę rewolucję przyszedł właśnie najwyższy czas.


Język

Zamknij